نمایندگی محصولات شیائومی

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توضیحات

کلید دو پل هوشمند Aqara شیائومی – xiaomi aqara smart double key light switch zigbee-version

کلید دوپل

کمپانی شیائومی همه روزه گستره‌ی خانه‌ی هوشمند خود را افزایش می‌دهد و برای توسعه‌ی بیشتر دامنه‌ی فعالیت‌های گجت‌های کاربردی‌اش، از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند؛ تکنولوژی‌هایی که ارزان‌اند اما در عین حال باکیفیت هستند و قابلیت اطمینان بیشتری دارند.
این کمپانی، با همکاری برند Aqara اقدام به گسترش خط تولید لوازم الکتریکی خود کرده است. در یکی از آخرین همکاری‌های این دو برند، شاهد تولید کلید دو‌پل هوشمند Aqara شیائومی بوده‌ایم. این کلید هوشمند، در کنار سایر سنسورهای خانه هوشمند شیائومی، کارآیی خانه هوشمند را افزایش می‌دهد و راحتی و آسایش بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد.
این نسخه از کلید دو‌پل هوشمند شیائومی، مجهز به تکنولوژی زیگ‌بی (ZigBee) بوده و روکار است و نیازی به سیم برق ندارد. زیگ‌بی یک تکنولوژی بی‌سیم همانند بلوتوث و وای‌فای اما بسیار کم‌هزینه و کم‌مصرف است. توان مصرفی پایین این تکنولوژی باعث می‌شود تا ماندگاری باتری دستگاه‌های استفاده‌کننده از این فناوری بی‌سیم، بیشتر باشد. ZigBee قابلیت اطمینان بالایی دارد و در محدوده‌ی فرکانسی ۲٫۴ گیگاهرتز و با سرعت ۲۰ تا ۹۰۰ کیلوبیت بر ثانیه کار می‌کند. دستگاه‌های مجهز به زیگ‌بی با توجه به قدرت فرستنده و شرایط محیطی تا ۱۰۰ متر بُرد دارند.
کلید دو‌پل هوشمند Aqara باید حتماً به گیت‌وی چندکاره شیائومی (MultiFunction Gateway) متصل شود. یعنی برای استفاده از این کلید، باید حتماً گیت‌وی چندکاره را تهیه کنید و تمام سنسورهای خانه هوشمند را به آن متصل کنید. برای راه‌اندازی کافی است، در اپلیکیشن Mi Home، گیت‌وی چندکاره شیائومی را اضافه کرده و سپس در تنظیمات این گیت‌وی با تپ کردن روی دکمه ، کلید تک‌پل روکار را از لیست نمایش‌داده‌شده انتخاب کنید.
عملکرد این کلید، همانند سوئیچ وایرلس شیائومی است؛ یعنی با زدن کلید می‌توانید دستورهای مختلفی به دستگاه‌های اضافه‌شده در اپلیکیشن Mi Home بدهید. مثلاً می‌توانید چراغ‌های شیائومی را خاموش و روشن کنید؛ و یا اینکه برق پریز برق هوشمند شیائومی را قطع و وصل کنید؛ و یا مثلاً دستگاه تصفیه هوا را روشن کنید و… . تمام این موارد در تنظیمات این کلید در اپلیکیشن Mi Home قابل تعریف است.
به همراه این کلید، برچسب‌هایی ارائه شده است تا بتوانید آن را روی دیوار و یا مکان‌های دلخواه بچسبانید.

ویژگی‌های کلیدی:

– کنترل از راه دور هوشمند یک یا چند لامپ تنها با لمس یک دکمه در اپلیکیشن موبایل
– قابلیت اتصال به سنسور چندکاره (Gateway) خانه هوشمند و پریز دستیار تهویه هوای Aqara
– کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home

دسته: , , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

پیچ‌گوشتی برقی WOWSTICK 1fs شیائومی-xiaomi wowstick 1fs electric screwdriver

شیائومی نشان داده است که با ورود به صنایع مختلف، سعی کرده نیازهای علاقمندان خود در اصناف مختلف را برطرف کند.
پیچ‌گوشتی یکی از ابزاری است که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است. از همین‌رو شیائومی از این ضرورت غافل نبوده و با همکاری کمپانی Wowtain یک پیچ‌گوشتی برقی تولید کرده است.
پیچ‌گوشتی برقی WOWSTICK 1fs بدنه‌ی آلیاژ آلومینیومی ضد لغزش و بادوامی دارد. طراحی کلاسیک در کنار سایزی به اندازه‌ی یک خودکار، استفاده از این پیچ گوشتی را آسان کرده است.
به همراه پیچ‌گوشتی شیائومی، ۶ نوع مته‌ی مختلف عرضه شده است: PH000, PH1, SL1.5, SL3.0, T5, T6. حالت مغناطیسی مته‌ها باعث می‌شود که پیچ به راحتی سقوط نکند.
برق این پیچ‌گوشتی توسط ۲ باتری نیم‌قلمی (که در پکیج وجود ندارد) تأمین می‌شود. این باتری‌ها انرژی لازم برای کار روزانه ۸ ساعت را به مدت ۱۸۰ روز تأمین می‌کنند.
موتور پیچ‌گوشتی ۱fs در هر دقیقه ۱۰۰ دور می‌چرخد. قفل سه‌محوره، سوئیچ کردن بین حالت برقی و دستی را آسانتر کرده است.

ویژگی‌های کلیدی:
– دارای ۶ نوع مته‌ی مختلف (PH000, PH1, SL1.5, SL3.0, T5, T6)
– مته‌های دارای حالت مغناطیسی جهت جلوگیری از سقوط پیچ
– تغذیه با دو باتری نیم‌قلمی
– ماندگاری باتری به مدت ۱۸۰ روز با ۸ ساعت کار روزانه
– دارای دور موتور ۱۰۰ دور در دقیقه
– بدنه بادوام و ضد لغزش از جنس آلیاژ آلومینیوم

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

اسپیکر خوش‌استایل و زیبای شیائومی طراحی مُدَوَر جوان‌پسندی دارد که این امکان را برای شما فراهم ‏می‌کند به آسانی از موزیک با صدای کیفیت بالا لذت ببرید. این اسپیکر مجهز به یک درایور صدای ‏فوق‌العاده قدرتمند است که صدای بلندی را نسبت به سایزش تولید می‌کند. همچنین این اسپیکر ‏مجهز به یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و یک میکروفون برای ‏مهمانی‌های داخل خانه و یا پیک‌نیک‌های خارج از خانه است.‏


معمولاً اسپیکرهای کوچک به علت مشخصات فیزیکی خود محدویت‌هایی در عملکرد دارند، اما ‏تکنولوژی‌های خلاقانه‌ی مورد استفاده در اسپیکر گرد شیائومی سبب ایجاد باس عمیق و پرنفوذی شده ‏است. واکنش بسامدی اسپیکر به صورت قابل توجهی بهتر شده و به لطف این ویژگی تجربه کاملاً ‏جدیدی از گوش دادن به موسیقی را تجربه می‌کنید.‏


اسپیکر گرد شیائومی سایز کوچکی دارد و ابعاد آن تنها ۸۰×۴۱ میلی‌متر است. این اسپیکر با طراحی ‏فشرده‌اش می‌تواند به آسانی در کف دست شما جای بگیرد. به علاوه، اسپیکر گرد شیائومی با ۱۲۵ گرم ‏وزن، بسیار سبک بوده که شما می‌توانید به راحتی در کیف خود حمل کنید.‏


استفاده هوشمندانه از اصلِ جذبِ فشرده‌سازیِ هوا این اجازه را به شما می‌دهد که این اسپیکر را در هر ‏محلی که می‌خواهید بدون نگرانی از سُر‌خوردن و افتادن قرار دهید. ‏
طراحی مینیمالیستی این اسپیکر شیائومی باعث کنترل آسان آن شده است که از طریق اتصال بلوتوثی ‏V2.1 EDR‏ قابل انجام است ‎و با اکثر دستگاه‌های مجهز به بلوتوث سازگاری دارد. طراحی فراکتال ‏سطحِ رویی اسپیکر نه تنها به زیبایی آن افزوده است بلکه به لطف مجهز بودن به ۱۱۰۰ روزنه که ‏برش ظریفانه‌ای خورده است پخش صدای فوق‌العاده‌ای دارد. چه طراحی داخلی و چه طراحی بیرونی ‏اسپیکر توانسته مقبولیت خوبی پیدا کند. ‏


‏ تنها  یک دکمه فیزیکی در زیر اسپیکر تعبیه شده است؛ یک طراحی ساده و جوان‌پسند! دکمه را ‏بفشارید تا شاهد صدایی قدرتمند باشید. شما همچنین می‌توانید عملکرد اسپیکر خود را از طریق گوشی ‏همراه خود و با کمک حضور شاخص‌های نوری کنترل کنید:‏
‏-‏ چشمک زدن متناوب به رنگ قرمز و آبی: اسپیکر آماده است.‏
‏-‏ آبی: باتری بطور کامل شارژ شده است.‏
‏-‏ قرمز چشمک‌زن: باتری ضعیف است.‏
‏-‏ قرمز: باتری درحال شارژ شدن است.‏

باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت این اجازه را به شما می‌دهد که به مدت ۵‏ساعت بی‌وقفه به موزیک گوش فرادهید، و زمانی که شارژ اسپیکر تمام شد، تنها به ۳ ‏ساعت برای شارژ مجدد اسپیکر نیاز دارید. شارژر فوق‌العاده سریع این اسپیکر، شتاب پروسه ‏شارژ را تا ۸۰درصد افزایش می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید هر روز از شنیدن موزیک با ‏کیفیت صدای فوق‌العاده لذت ببرید.‏

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

عضو جدید خانواده بزرگ شیائومی اسکوتر بالانس کوتاه شیائومی است که در همکاری با شرکت بزرگ Segway از یکسال پیش سرمایه گذاری اولیه برای تولید آن انجام شد و امروز این محصول در یک همکاری دو جانبه از سوی این دو شرکت آماده ارایه به کاربران میباشد که در توصیف ویژگی های این دستگاه باید گفت :

– یک اسکوتر خود متعادل

– نهایت سرعت تا ۱۶ کیلومتر بر ساعت

– عبور راحت از معابر دارای شیب بیشینه ۱۵ درجه

– عرض مناسب ، سبک و دارای طراحی فشرده

– وزن ۱۲٫۸ کیلوگرم که به راحتی در صندوق عقب ماشین جا میگیرد

– ظرفیت بالای باتری باتری برای ۲۲ کیلومتر حرکت در یک شارژ

– کنترل توسط تلفن های هوشمند

– زیرساخت های هوا و فضا در استفاده از آلیاژ منیزیم.

چیزی که امروز به دست مهندسین طراحی و تولید گردیده است یک اسکوتر بالانس کوتاه در دو رنگ سفید و مشکی است که دارای یک طراحی منحصر به فرد است که در مقایسه با محصولات مشابه قابلیتهای فراوانی را از خود به نمایش میگذارد و در چند لحظه مشاهده قابل تشخیص و رویت است که یکی از آنها وجود یک دسته در میان اسکوتر به جهت حمل بسیار آسان دستگاه است.حداکثر سرعت این اسکوتر ۱۶ کیلومتر بر ساعت است و در معابری که شیب آنها تا ۱۵ ئرجه باشد اسکوتر به راحتی حرکت میکند . وزن اسکوتر ۱۲٫۸ کیلوگرم است که با طول به اندازه عرض شانه به راحتی توسط هر کسی قابل حمل است.

یکی از نگرانی های افراد عمر باتری دستگاه است که با یک بار شارژ میتواند تا ۲۲ کیلومتر بدون وقفه حرکت کند و درست مانند دیگر محصولات شیائومی ، این اسکوتر می تواند با استفاده از تلفن هوشمند به راحتی کنترل شود و تنظیمات خاص هر کاربر را با نگاهی به استفاده ذخیره نماید به گفته یکی از مسوولین تولید این اسکوتر کنترل این دستگاه مانند آب خوردن است و در طول استفاده از دستگاه شما پایداری متفاوتی را احساس خواهید کرد.

علی رغم تولید دقیق این اسکوتر به جهت خود متعادل بودن و کیفیت و کارایی بالا و استفاده از چراغ های راهنما در زمان حرکت که شامل چراغ جلو ، چراغ عقب و چراغ های راهنمای سمت چپ و راست در زمان حرکت به طرفین ، شما در استفاده از وسایل جانبی در هنگام استفاده از اسکوتر مختار هستید اما با توجه به توصیه های ایمنی استفاده از وسایل ایمنی توصیه میشود.

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

قیمت سه راهی هوشمند شیائومی، متوسط است. این محصول بسیار کاربردی، هوشمند و جزء ایمن‌ترین سه راهی‌های موجود در بازار است. Xiaomi Power Strip، نحوه نگرش شما به سه راهی برق را تغییر خواهد داد.


بیشتر علاقمندان به تکنولوژی به دلیل به همراه داشتن گجت‌های متعدد، تمایل به داشتن کابل‌های شارژ بسیاری در کوله پشتی خود دارند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من اکثراً کابل‌های شارژ مختلفی را در کوله پشتی‌‌ام دارم. اما سامان‌دهی این کابل‌ها، غیرممکن است. خوشبختانه، راه حلی برای کاهش تعداد شارژرهای همراه شما وجود دارد.


نام شیائومی که می‌آید، برخی افراد گمان می‌کنند این شرکت، از شرکت اپل کپی‌‌برداری می‌کند؛ که این مطلب درست نیست. شیائومی برای محصولات با کیفیت و مستحکم خود معروف است که خط تولیدی با قیمت مقرون به صرفه داشته و با برخی از برندهای برتر موجود در بازار رقابت می‌کند.
Xiaomi Power Strip هم یکی از کالاهای معروف شیائومی است، که مصرف کنندگان بسیاری را راضی نگه داشته است. برخلاف دیگر سه راهی‌های برق که تنها شامل درگاهی برای متصل کردن لوازم شما هستند، این محصول ویژگی‌های فراتری را ارائه می‌کند.


در درون یک سه راهی برق عادی، معمولاً چند سیم وجود دارد که پایانه‌ها را متصل کرده و یک فیوز برای امنیت دستگاه شما در برابر انفجار در صورت خطا وجود دارد. برخی سازندگان، گامی فراتر از آن گذاشته و یک سیستم حفاظت موجی را برای محافظت و تنظیم ولتاژ جاری از سه راهی برق به دستگاه شما ارائه می‌دهد؛ اما این مورد برای فوق‌العاده کردن یک سه راهی برق، کافی نیست.

ما این نقد و بررسی را براساس تجربه شخصی استفاده از این محصول نوشته‌ایم. محصولی با این کیفیت از برندهای دیگر، هزینه هنگفتی دارد. اما سه راهی برق شیائومی، ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که شرکت‌های دیگر آرزو می‌کردند پیش از شیائومی ارائه دهند. Mi Powerstrip، سه سوکت برق و ۳ درگاه USB دارد تا به سادگی بدون نیاز به شارژر اضافه، دستگاه خود را وصل کنید.


داشتن یک درگاه مستقیم USB  بر روی سه راهی، به شما امکان متصل کردن مستقیم کابل‌های USB را می‌دهد که یک ویژگی منحصر به فرد است، خصوصاً زمانی که نمی‌توانید شارژر تلفن همراه / تبلت و یا دستگاه‌های دیگر را بیابید.

طراحی
طراحی سفید و براق سه راهی برق شیائومی، توجه را به خود منعطف می‌کند. مؤسس شیائومی، Lei Jun، در پست وبلاگی در WSJ اعلام کرد که اجزای درون این سه راهی، سفارشی‌سازی شده‌اند که برای کوچکی این دستگاه است. وی همچنین اذعان داشت که « ما زمان بسیاری را صرف تفکر درمورد تعداد درگاه‌های USB این محصول کردیم و نهایتاً تصمیم گرفتیم که ۳ درگاه، احتمالاً کافی خواهد بود.»
او افزود: « من معتقدم که سه راهی برق شیائومی، سبب خواهد شد که صنعت سه راهی‌های برق کشور، ایده ما را دنبال کنند.»
سه راهی با سیم‌های مسی یکپارچه شده با فسفر و برنز به همراه فرایندی برای افزایش ایمنی و اتصال پایدار، مانع بسته شدن ترمینال‌ها در هنگام متصل کردن کابل می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که محافظت دربرابر اضافه‌بار مدار، توسط Joemex طراحی و ساخته شده است که شرکتی چینی با ۲۰ سال سابقه در این صنعت است.


سیستم محافظت در برابر اضافه بار مدار در این سه راهی، سبب می‌شود که زمانی که بارگذاری بیش از اندازه انجام شود، جریان برق را قطع کند، که سبب پیشگیری از آتش‌سوزی می‌گردد. اگر این جریان قطع شد، تنها کافی است که صبر کرده و دوباره دکمه پاور را فشار دهید تا استفاده عادی را از سر گیرید.

ویژگی‌ها:
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، درگاه USB مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۲٫۱ آمپری است که تنها زمانی که از ۱ درگاه USB استفاده می‌کنید فعال خواهد شد، اما در هنگام استفاده از هر سه درگاه USB، ۱ آمپر جریان در هر پورت خواهید داشت زیرا این سه راهی، کلاً از ۳٫۱ آمپر جریان پشتیبانی می‌کند.
بدنه این محصول از مواد ضدآتش ساخته شده است که تا ۷۵۰ درجه سلسیوس هم دوام می‌آورد. سه راهی برق شیائومی، مجهز به لاستیکی برای جلوگیری از سُر خوردن هم هست که در پائین محصول تعبیه شده است. این ویژگی برای مواقعی که می‌خواهید آن را روی سطوح روان قرار دهید، مناسب است. همچنین وجود سرپوش امنیتی بر روی درگاه‌ها به صورت مستقل، آن را برای استفاده، خصوصاً در خانه‌هایی که کودک دارند، مناسب می‌سازد. این سرپوش برای محافظت از آن‌ها در مقابل شوک‌های الکتریکی است.
همچنین شیائومی ادعا می‌کند که این سه راهی، ۵۰۰۰ بار مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است.
این محصول بسیار مقرون به صرفه است و ما آن را به هر فردی که قصد خرید سه راهی برق دارد، توصیه می‌کنیم. سرمایه گذاری بر روی این سه راهی، برای افرادی که چندین گجت دارند، بسیار منطقی و مفید خواهد بود و مسافران را هم بی‌نیاز خواهد کرد. نظر شما درمورد Xiaomi Mi Power Strip چیست؟ با ما در میان بگذارید!

نکات مثبت
– قابل حمل و سبک
– مقرون به صرفه
– ایمن
– ساخت محکم
– دارای سه پورت USB
– قابلیت شارژ سریع

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

آداپتور شارژ سریع ZMI شیائومی با کارایی و کیفیت بالا وسیله ای مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی می باشد. این شارژر جریانی را به صورت ،۱۲V/1.5A، ۹V/2A،۵V/2A برای شارژ سریع و آسان گوشی های اندرویدی ارائه می دهد.

آداپتور شارژ سریع zmi شیائومی با کابل تایپ C، از فست شارژ QC 3.0 پشتیبانی می کند. مدارهای امنیتی محافظت شده ای درون آداپتور به کار رفته است که ایمنی دستگاه ها را بالا می برد.

طراحی این آداپتور بسیار کوچک و سبک است به همین دلیل می توان آن را به راحتی حمل کرد.

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

کیبورد مکانیکی شیائومی

عبارت کیبورد مکانیکی مفهوم جدیدی نیست اما شاید کمی مبهم به نظر برسد. با توجه به این که کیبوردهای مکانیکی، کلیدهای بهتری دارند، گرانتر نیز هستند و اغلب کاربران حرفه‌ای و گیمرها از این نوع کیبوردها استفاده می‌کنند.
هنگام استفاده از کیبورد مکانیکی، لازم نیست حتماً کلیدها را تا انتها فشار دهید، بلکه با کمی فشار، کلیدها عملکرد خود را انجام می‌دهند در نتیجه سرعت کاربر افزایش پیدا می‌کند.
شیائومی در لوازم جانبی کامپیوتر نیز از قافله عقب نمانده و انواع نیازهای کاربران مختلف را درنظر گرفته است. شیائومی این بار با کیبورد مکانیکی خود به کمک گیمرها و کاربران حرفه‌ای آمده است. پنل کیبورد مکانیکی شیائومی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.
۸۷ کلید این کیبورد قابلیت اطمینان بالایی دارند و تا ۵۰ میلیون فشار، ماندگاری دارند. طراحی ارگونومیکی کیبورد، باعث شده است تا هنگام استفاده‌ی طولانی‌مدت، از خستگی‌تان بکاهد.
این کیبورد شیائومی، به همراه یک کابل میکرو USB عرضه شده که قابل تعویض بوده و حمل آن را راحت‌تر کرده است.
این کیبورد مکانیکی، مجهز به بک‌لایت است تا هنگام کار در تاریکی، چشمهایتان اذیت نشود. در حالت پیش‌فرض، میزان نور بک‌لایت روی ۲۵ درصد تنظیم شده است. با فشردن هم‌زمان دکمه‌ی FN و فلش بالا، می‌توانید میزان روشنایی آن را افزایش و با فشردن هم‌زمان FN و فلش پایین می‌توانید میزان روشنایی را کاهش دهید.
با فشردن هم‌زمان دکمه‌ی FN و علامت پنجره، دکمه‌ی پنجره، نارنجی رنگ می‌شود که این یعنی این دکمه قفل شده است. با فشردن مجدد دکمه‌ی FN و پنجره، حالت قفل غیرفعال می‌شود.
زمانی که دکمه‌های Caps Lock و SL (Scroll Lock) را فشار دهید، به رنگ نارنجی تغییر رنگ می‌دهند.

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات


تجربه بازی کردن خود با تلفن همراه اندروید و یا تبلت را افزایش دهید
تبلت‌ها و تلفن‌های همراه اندروید، با سخت‌افزارهای قدرتمند و رو به پیشرفت و صفحه‌نمایش‌هایی که از همیشه بهترند، به زودی تبدیل به دستگاه‌های Go To برای بازی‌های دستی می‌شوند. یک صفحه نمایش لمسی، برای بازی‌های معمولی خوب است؛ اما یک کنترلر بی سیم، می‌تواند تجربه بازی با تلفن همراه را به هنگام بازی‌های رانندگی، تیراندازی و اکشن، افزایش دهد. در این مطلب، Xiaomi Wireless Bluetooth Gamepad را نقد و بررسی خواهیم کرد.

هیچ مشکلی در اصل قضیه‌ی استفاده از صفحه نمایش لمسی برای بازی در تلفن‌های همراه اندروید یا تبلت وجود ندارد. در بیشتر بازی‌ها، کنترل‌هایی روی صفحه قرار می‌گیرند تا عملی مبهم نماند. اما هنگامی که پای بازی‌های رانندگی، تیراندازی و اکشن به میان می‌آید، وجود یک کنترلر مناسب، بازی را راحت‌تر می‌کند. کنترلرهای بی‌سیم اندروید، محصول جدیدی نیستند؛ اما زمانی توجه ما را جلب کردند که شیائومی، تصمیم به تولید این محصول گرفت. نام این کالا، Gamepad بلوتوث بی‌سیم بوده، که ترکیبی از یک Xbox One و کنترلر PS4 است. در طراحی و قرارگیری دکمه‌های اصلی خود، بسیار شبیه Xbox است؛ اما تأثیراتی هم از PlayStation در سرتاسر آن مشاهده می‌شود.


مورد نامناسبی در این دستگاه وجود ندارد. Xiaomi Wireless Bluetooth Gamepad ظاهری مناسب داشته و ۲۲۰ گرم وزن دارد، که کاملاً معقول است. به‌طور کلی، ساختار خوب و بادوامی دارد. با حرکت دادن انگشتتان در سرتاسر درز میان بالا و پائین این محصول، اندکی گوشه‌های سفت را حس خواهید کرد؛ اما اشکال عمده‌ای محسوب نمی‌شود. طبق اظهارات این شرکت، نتایج آزمایش‌های فشارهای شدید، حاکی از این هستند که با استفاده عادی از دکمه‌ها، حداقل بیش از ۵ سال دوام خواهند آورد.


شیائومی طراحی هر کنترل را به دقت تحت نظر داشته است. بالای این محصول، لاستیک غیرلغزنده‌ای قرار دارد که انگشت‌های شست راست و چپ، آن‌ها را دربر می‌گیرند؛ اما پرداختی صاف و براق در پائین آن مشاهده می‌شود که به شما برای حرکت آسان‌تر در هر جهتی، کمک می‌کند. دکمه‌های ABXY و D-Pad هم صاف و براق پرداخت شده‌اند و این گیم ‌پد بی سیم شیائومی از چهار توپ تثبیت موقعیت برای دقت بهتر در هنگام چرخش ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند. حتی دکمه‌های L2 و R2 هم با قرار گرفتن در قسمت خمیده‌ی بیرونی، با درنظر گرفتن راحتی، طراحی شده‌اند و به انگشتان شما، امکان استراحت را در مواقعی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، خواهند داد و در زمان نیاز، به خوبی می‌توان آن را در دست گرفت.


موتورهای ویبره دوگانه (سبک در سمت چپ و سنگین در سمت راست)، به همراه یک سنسور G ساخته شرکت Bosch، و سه محور شتاب گرانشی، ویژگی منحصر به فردی را به تجربه بازی کردن شما با تلفن همراه یا تبلت‌تان می‌دهد. همچنین متوجه شدیم که این کنترلر پلاستیکی در حین حرکت، حتی از دست‌هایی که عرق کرده‌اند هم سر نمی‌خورد و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.


تفاوت اصلی آن  با کنترلر Xbox One، سه دکمه‌ای است که در مرکز Gamepad شیائومی قرار گرفته‌اند. این دکمه‌ها، برای بازگشت، منو و Mi استفاده می‌شوند. دکمه Mi برای جفت کردن Gamepad با دستگاه اندروید به کار می‌رود. همچنین دو درگاه در بالا و یکی در پشت وجود دارند که به نظر، محل اتصال براکت برای نگهداری تلفن همراه یا تبلت است. با این حال، نتوانستیم چنین ابزاری را به صورت آنلاین پیدا کنیم.

Gamepad شیائومی از طریق بلوتوث ۳٫۰ متصل می‌شود، گرچه استفاده از بلوتوث‌های ۴٫۰ یا ۴٫۱ که در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند، بهتر بودند؛ اما کنترلر بی هیچ نقصی با Galaxy s6 سامسونگ، عمل کرد. امکان جفت کردن این گیم پ با iPhone یا iPad فقط پس از جیل‌بریک کردن وجود دارد. البته به خوبی با تلفن‌های همراه اندروید و تبلت‌ها کار می‌کرد. علاوه براین، اندروید  تی‌وی‌ها، جعبه‌های set-top اندروید، Windows PC، لپ‌تاپ و مک هم، عملکرد قابل قبولی با این دسته دارند.
در جعبه این محصول، دو باتری یافتیم که از نوع استاندارد بودند، نه نوعی که قابلیت شارژ مجدد دارند (باتری‌های قابل شارژ هم پشتیبانی می‌شوند، اما باید خودتان آن‌ها را تهیه کنید). با این وجود، شیائومی ادعا می‌کند که این Gamepad، طول عمر باتری یک ساله را در حالت استندبای ارائه می‌دهد. این کنترلر بعد از ۵ دقیقه عدم فعالیت، وارد این حالت می‌شود.
موارد زیر، نکاتی است که درهنگام خرید Xiaomi Wireless Bluetooth Gamepad، باید درنظر داشته باشید.
ابتدا اینکه این Gamepad بی سیم شیائومی، با هر بازی‌ای در تلفن همراه اندروید یا تبلت، کار نمی‌کند. البته بازی‌های بسیاری در Google Play وجود دارند که با این کنترلر سازگار هستند. برای مشاهده لیستی از بازی‌های قابل استفاده توسط این دسته، می‌توانید به سایت AndroidGamepadGames.com مراجعه کنید و سپس بازی Asphalt 8 و Beach Buggy Racing را نصب نمائید (که هردو با استفاده از Gamepad بی‌سیم، بسیار جذاب‌تر از بازی در صفحه نمایش لمسی هستند).


دوم اینکه برای شروع به استفاده از گیم پد بلوتوثی شیائومی، باید باتری‌ها را درون آن قرار داده و دکمه Mi را بفشارید. زمانی که چشمک زد، می‌توانید آن را در تنظیمات بلوتوث تلفن همراه یا تبلت خود، انتخاب کنید و اتصال را برقرار نمایید. سپس به راحتی می‌توانید بازی سازگار را بارگذاری کرده تا شروع به بازی کنید.
سومین نکته این است که در هر Gamepadای، کنترل‌ها اندکی متفاوت عمل می‌کنند. در هر بازی که بارگذاری کردیم، متوجه شدیم که آموزشی مفید وجود دارد و کاربرد هر دکمه را برای رساندن ما به خط انتهایی، توضیح می‌دهد.

جمع‌بندی
اگر مشتاق بازی با تلفن همراه هستید، Xiaomi Wireless Gamepad تجربه بازی شما را در حین بازی‌های رانندگی، تیراندازی و اکشن در تلفن همراه اندروید و تبلت، افزایش می‌دهد.

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

اگر اهل سفر و گردشگری هستید و یا زمان زیادی را در خارج از شهر سپری می‌کنید و به برق شهر دسترسی ندارید، حتماً به یک اینوِرتِر خودرو نیاز پیدا کرده‌اید. اینوِرتِر دستگاهی است که برق مستقیم (DC) را به برق متناوب (AC) تبدیل می‌کند. بنابراین زمانی که از اینورتر خودرو صحبت می‌کنیم، منظورمان دستگاهی است که برق باتری خودرو را به برق شهر تبدیل می‌کند. از آن‌جایی که اکثر باتری‌های خودروها ۱۲ ولت و برق شهر نیز ۲۲۰ ولت بوده، این نوع اینورترها به مبدّل برق ۱۲ به ۲۲۰ ولت نیز شهرت دارند.
اینورترها بسته به توان خروجی‌شان می‌توانند برای استفاده از دستگاه‌هایی نظیر تلویزیون، لامپ، انواع شارژر، دی‌وی‌دی پلیر، کنسول بازی، لوازم خانگی و پخت و پز و… به کار آیند.
اینورتر خودروی Mijia شیائومی، گجت جدیدی برای خودروی شماست که نیاز شما به برق شهر را در محیط‌ های خارج از شهر و روستا، و در مسافرت و تفریح و گردش رفع می‌کند. این گجت شیائومی برق ۱۲ ولت باتری اتومبیلتان را به ۲۲۰ ولت تبدیل می‌کند و یک سوکت برق بین‌المللی با خروجی ولتاژ ۲۲۰ ولت و توان ۱۰۰ وات دارد که از انواع دوشاخه‌ها پشتیبانی می‌کند. شیائومی از طرفی ۲ پورت USB با خروجی ۵ ولت و ۲/۱ آمپر برای این مبدّل تعبیه کرده تا بتوانید به راحتی گوشی و تبلت خود را شارژ کنید. بنابراین در هنگام رانندگی، دغدغه‌ای بابت کم بودن شارژ موبایل، تبلت یا لپ‌تاپتان نخواهید داشت.

 

اینورتر خودروی میجیا شیائومی
اگر اهل استفاده از واکی‌تاکی در جنگل و سایر فضاهای باز هستید، و یا احیاناً با پهپاد (هلی‌شات) خود به ثبت تصاویر زیبا از طبیعت می‌پردازید، اینورتر خودروی میجیا شارژری قدرتمند برای واکی تاکی و پهپادتان محسوب می‌شود که تنهایتان نمی‌گذارد.
اینورتر خودروی شیائومی طراحی سفید رنگی را هم‌چون بسیاری از محصولات شیائومی دنبال کرده است. این دستگاه شبیه و در اندازه‌ی یک فلاسک است که فضای کمی از خودرو را اشغال می‌کند و به درگاه فندکی خودرو متصل می‌شود. این اینورتر بدون صدا بوده و یک درپوش مغناطیسی دارد که باز کردن آن را آسان کرده است.

 

اینورتر خودروی میجیا شیائومی
این مبدل ۱۲ به ۲۲۰ ولت شیائومی در برابر اضافه بار، اضافه جریان، اضافه دما، اضافه ولتاژ، ولتاژ پایین و اتصال کوتاه محافظت می‌شود. بنابراین خیالتان بابت ایمنی دستگاه و خودرو راحت خواهد بود.

ویژگی‌های کلیدی:
– تبدیل برق ۱۲ ولت باتری خودرو به ۲۲۰ ولت
– مناسب برای استفاده رد فضاهای خارج شهر و دور از دسترس برق
– مناسب برای استفاده از دستگاه‌هایی نظیر تلویزیون، لامپ، انواع شارژر، دی‌وی‌دی پلیر، کنسول بازی، لوازم خانگی و پخت و پز و…
– دارای یک سوکت برق بین‌المللی ۲۲۰ ولت متناوب (برق شهر)
– دارای دو پورت USB با خروجی ۵V 2.1A
– توان خروجی: ۱۰۰ وات
– محافظت‌شده در برابر اضافه بار، اضافه جریان، اضافه دما، اضافه ولتاژ، ولتاژ پایین و اتصال کوتاه

  • رایانه همراه
  • ۰
  • ۰

توضیحات

در این عصر علم و تکنولوژی، کودکان نیز به شدت درگیر دستگاه‌ها و گجت‌های هوشمند و رایانه‌ها شده‌اند، طوری که در دست هر کودک خردسالی یک تبلت می‌بینید و یا هرکدام یک لپ‌تاپ دارند و یا معمولاً مشغول بازی‌های کنسول‌های مختلف‌اند. اما بهتر است بدانیم که صفحه نمایش کامپیوترها، تلویزیون‌ها، گوشی، تبلت، لامپ‌های ال ال ای دی و فلورسنت و سایر منابع نور مصنوعی، نور آبی ساطع می‌کنند و این نور برای چشم انسان مضر است. درواقع نور خورشید نیز حاوی اشعه آبی است و بدن ما برای تنظیم چرخه خواب و بیداری به آن نیاز دارد اما منابع مصنوعی نور آبی مثل صفحه نمایش لپ‌تاپ، به دلیل نداشتن ویژگی‌های نور آبی خورشید و همچنین چشمک‌زدن، باعث خستگی چشم، سردرد و اختلال در خواب می‌شود. همچنین دانشمندان طی پژوهش‌هایی به این نتیجه رسیده‌اند که نور آبی، موجب سرطان سینه، اختلالات قلبی، سرطان پروستات، افسردگی و دیابت می‌شود. عینک کامپیوتر کودکان TS شیائومی
همان‌طور که تکنولوژی معایبی دارد و برایمان ضررهایی به دنبال دارد، از طرفی کمکمان می‌کند تا جلوی عوارض احتمالی استفاده از فناوری را بگیریم. نمونه این سخن، عینک کامپیوتر و ضد نور آبی است. عینک‌های کامپیوتر، اشعه آبی دستگاه‌های دیجیتال را فیلتر می‌کنند تا چشم آسیب نبیند. چشم انسان برای مانع شدن این نور، فیلترهای طبیعی ندارد، بنابراین بهتر است هنگام کار با صفحه نمایش دستگاه‌های دیجیتالی، از عینک ضد اشعه آبی استفاده کنیم. والدین نیز باید توجه زیادی به سلامت چشمان فرزندان خود داشته باشند تا از زمان کودکی مبتلا به بیماری‌های چشم نشوند.
شیائومی تا کنون با همکاری کمپانی‌های Roidmi و TS اقدام به تولید دو عینک کامپیوتر کرده که مخصوص بزرگسالان بوده که شرکت رایانه همراه عینک کامپیوتر و ضد اشعه آبی Roidmi را با گارانتی می همراه وارد ایران کرده است.

عینک کامپیوتر کودکان TS شیائومی
در این زمینه شیائومی از سلامتی چشم کودکان غافل نشده و با تولید عینک کامپیوتر کودکان، توجه ویژه‌ای به این قشر دوست‌داشتنی جامعه کرده است. عینک کامپیوتر کودکان TS شیائومی ۵۰ درصد نور آبی صفحه نمایش را فیلتر می‌کند. این درحالی است که میزان فیلتر نور آبی برای عینک کامپیوتر Roidmi، حدود ۳۵ درصد و برای عینک کامپیوتر TS، حدود ۶۰ درصد است. بهتر است بدانید که میزان فیلتراسیون ۳۰ درصدی برای چشم بزرگسالان کافی است، درحالی که شبکیه چشم کودکان حساس‌تر است و باید این میزان حداقل ۵۰ درصد باشد. این عینک شیائومی همچنین از چشم در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند و از متریال محافظ پوست کودک ساخته شده و اکثر رنگ‌ها را بطور صحیح نمایش می‌دهد.
این عینک کودکان شیائومی تنها ۷ گرم وزن دارد و دارای پد بینی ضد آلرژی است و بوی آزاردهنده‌ای ندارد.

ویژگی‌های کلیدی:
– مناسب برای استفاده از کامپیوتر، موبایل، تبلت، تلویزیون و…
– مخصوص کودکان
– فیلتر ۵۰ درصدی نور آبی
– فیلتر اشعه‌های UVA و UVB
– ساخته‌شده از مواد محافظ پوست کودک
– دارای پد بینی ضد آلرژی
– سبک و دارای ۷ گرم وزن

 

  • رایانه همراه